Meer informatie
De e-learning bestaat uit theorie over de rol van werkbegeleider. Daarna kun je met behulp van twee casussen je begeleidingsvaardigheden oefenen, waarbij je bewuster leert kijken hoe jij een situatie zou aanpakken. Ook is een aantal podcasts met verhalen van ervaringsdeskundigen te beluisteren.
De e-learning is ontwikkeld in samenwerking met een klankbordgroep bestaande uit enthousiaste projectleiders en specialisten van een vijftal hogescholen (Haagse Hogeschool, Hogeschool Rotterdam, Fontys, HAN en de Hogeschool van Amsterdam). Naast de specialisten zijn ook een aantal werkbegeleiders, een jobcoach en een psycholoog geraadpleegd voor input.
Aanmelden
Ben je (intern) werkbegeleider van een kandidaat met een beperking of wil je dat worden en heb je interesse om de e-learning te volgen? Dan kun je via Zestor een licentie aanvragen.
Inclusie in actie: kansen en uitdagingen bij het creëren van participatiebanen
Wat zijn de uitdagingen bij het proces van het creëren van participatiebanen en hoe worden deze aangepakt?...
Het hoe en wat van functiecreatie
Wat is functiecreatie precies en is dit mogelijk voor alle functieniveaus? We zijn hierover in gesprek gega...
Banen creëren met sociale inkoop? Deze pilot geeft echt een impuls’
De Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten maakte gebruik van de pilot. Sally Mometti, Coördinator Particip...