Doel leerinterventie(s) uitvoeren Sleutelpersonen team (eventueel met ondersteuning van facilitator of andere procesbegeleiders) Activiteiten zoals bepaald in ontwerpfase Resultaat zoals bepaald in ontwerpfase
Teamportret Team Ovaal "Hoe kunnen wij als team de teamdynamiek en kortcyclische samenwerkingsprocessen behouden en daarmee eenduidig handelen naar – en continue in dialoog zijn met – studenten?" Naar het teamportret
Teamportret Team Zon "Hoe kunnen wij gaan werken volgens onze nieuwe onderwijsvisie?" Naar het teamportret
Teamportret Team Appel "Hoe kunnen we, met het opgaan van de opleiding in een bredere opleiding, onze identiteit behouden? En hoe kunnen we als kleinste opleiding binnen het nieuwe onderwijsconcept ervoor zorgen dat we ook in de nieuwe organisatievorm ‘genoeg’ studenten in ons vakgebied opleiden?" Naar het teamportret
Teamportret Team Bloem "Wat is programmatisch toetsen en hoe geven we dit als team vorm?" Naar het teamportret
Teamportret Team Peer "Hoe kunnen wij als team zelf effectiever samenwerken? En hoe kunnen wij effectief samenwerken met de stakeholders van ons team?" Naar het teamportret
Teamportret Team Maan "Hoe kunnen we als team omgaan met complexe en omvangrijke curriculumontwikkeling? Want je hebt elkaar nodig en je komt jezelf tegen in die samenwerking. Oftewel, hoe kunnen we als team (beter) omgaan met de onderwijsvernieuwingen?" Naar het teamportret